na blogu technetowym pojawil sie nowy roadmap dla virtualizacji wraz z wyjasnieniami, skad ten poslizg. przy okazji zapewnienie, iz praca nad samym longhornem jest zupelnie wedle wczesniej zapowiedzianych terminow [beta 3 - w tym polroczu, RTM Q42k7] - jak wszyscy juz mam nadzieje wiedza, virtualizacja nie bedzie wbudowanym ficzerem systemu. rozwijana jest jako [poniekad]niezalezna czesc, od poczatku byla zapowiada na 18o dni po wyjsciu wersji RTM longhorna, wiec jej opoznienie nie wplynie na rozwoj reszty komponentow.

przy okazji na stronie z podanym linkiem znajduje sie odnoscik do demo viridiana - niestety dostepny tylko dla uczestnikow programu beta soapboxa [ktory ma stac sie konkrencja dla youtuba]